Batxilergoa

UGLE eskolan zure gaitasun pertsonal eta profesionalak garatzeko Batxilergo berritzailea eskeintzen dizugu.

Horretarako hautazko gai desberdinak, etorkizunerako lanbide desberinetara bideratutako ibilbideak aukera ditzakezu eta zure errendimenduaren gertuko jarraipena izango duzu.

Bi modalitate eskaintzen ditugu:

Gure batxiergoaren ezaugarriak hauek dira:

• 34 klase ordu astean:
  • Astelehenetik – ostegunera 08:00tatik – 15:00etara // Ostiraletan 08:00etatik – 14:00etara.
  • D ereduan ematen ditugu klaseak, euskeraz.
  • Orientazio pertsonalizatua. Ikasleei bakarkako jarraipena eta tutoretza egiten zaie bere ikaste erritmoa gainbegiratuz eta errendimendua baloratuz. Guraso eta ikasleekin harremanetan egoteko kanal dinamikoak erabiltzen ditugu.
  • Ikasle eta irakasle arteko gertuko harremanak. Kontsulta eta arazoak ebazteko disponibilitatea.
  • EGA eta FIRST errefortzu orduak arratsaldetan.
  • Metodologia berritzaileak.
  • Ondorengo gaitasunak garatzeko, proiektuak lantzen dira:

Jendearen aurrean aurkezpenak hobetzeko Ahozkotasuna lantzen dugu.

Ekintzailetza sustatzen duen STARTINNOVA programan parte hartzen dugu.

Ikasten ikasi ekimenaren bitartez ikaste orduak optimizatzen laguntzen dugu.

• Espezializazio desberdinetara moldatutako gela (Balio anitzeko ikasgelak eta informatika gelak) eta Instalazio egokiak.
  • Irteera eta eskolaz kanpoko aktibitate didaktiko eta interesgarriak.