Bekak

>> ERASMUS+ Bekak

Ugle eskolak dauzkan akordioei esker gure ikasleek Europar Komunitateko lurralde batean gauzatu ditzakete lanbide heziketako praktikak ERASMUS+ bekei esker.

Helburuak

• Ikasleei Europar Batasuneko lan merkatu zabalak dituen beharretara egokitzen lagundu.
  • Ikasleek konpetentzi espezifikoak gara ditzaten lagundu, hizkuntza konpetentzia barne, eta lan esperientzia hartzearekin batera, herrialdeari buruzko kultura sozial eta ekonomikoaren ezagutza areagotu.
  • Lantegi eta ikastetxeen arteko kooperazioa bultzatu.
  • Gazteei kualifikazio maila altua garatzen lagundu, nazioarteko esperientziak ematen duen ikuspegi zabalagoa duten profesionalak formatuz.

Iraupena

Hetelek eskatu duen deialdiak, 13 asteko iraupenarekin lan praktikak hartzen ditu, betiere egun osoko ordutegiarekin. (*)

Baldintzak

1.    OLH, GMHZ edo EMHZ bateko 2. kurtsoko ikaslea izatea HETEL sareko ikastetxe batean  ikasturteko edozein titulazio ofizialean (ikasturtean matrikulatuta)

2.    Matrikulatuta dagoen ikastetxe horretako hautaketa prozesuan aukeratua izatea, eta inongo diziplina espedienterik edo antzekorik ez edukitzea.

3.    Europar Bastasuneko kide diren edozein 28 herrialde bateko hiritartasuna edukitzea, eta parte hartzen duten herrialde batekoa ez izanda ere, proiektuari elkartutako HETEL zentro batean matrikulatuta egotea.

4.    Ezin izango da aldi berean beste programa edo beka batean parte hartu.

5.    Erasmus praktiketako ikasleek, Lan Praktiken Ziurtagiria DERRIGORREZ eduki beharko dute, bukaeran dokumentua aurkeztu beharko dutelarik.

(*) Enpresa bezala bere aktibitatea arlo publiko edo pribatuan garatzen duen edozein erakunde ulertzen da, bere tamaina, erregimen juridikoa edo jarduten duen sektore ekonomikoa edozein izanda ere, ekonomia soziala barne.(oinarri legala, 2. artikuloa, 25. zenbakia).

Herrialde posibleak

Holanda (Eindhoven); Irlanda (Cork); Finlandia (Salpaus; Jyvaskyla); Italia (Milán; Pistoia; Cosenza; Palermo; Catania); Bulgaria (Sofia); Polonia (Varsovia); República Checa (Praga); Alemania (Bensheim; Bremen); Malta.

AUKERAKETA IRIZPIDEAK ESKAERA FITXA

>> Unibertsitatez kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa-beketarako eta laguntzetarako beka deialdia

Epea: El Gobierno Vasco publicará la convocatoria al inicio del curso académico. Normalmente suele ser de mediados de Septiembre a mediados de Octubre.

Nori zuzendua: Euskal Autonomia Erkidegoan dauden ikastetxeetan honako ikasketak egiten ari diren ikasleei:

• Haur Hezkuntza ("Haurreskolak Partzuergo”ko haurrak izan ezik)
  • Lehen Hezkuntza
  • Derrigorrezko Bigarren Hezkuntza
  • Batxilergoa
  • Oinarrizko, erdi-mailako eta goi-mailako Lanbide Heziketa
  • Musika eta Dantzako ikasketa oinarrizkoak eta profesionalak
  • Arte Plastikoak eta Diseinua: Heziketa Zikloak
  • Kirol-ikasketak

+ 2017/18 ikasturterko deialdia.                                                                + 2017/18 ikasturteari dagokion informazio-orria

>> Atzerrian hizkuntzako ikastaroak egiteko bekak - 2018ko uda

Bekaren xedea eta nori dago zuzendua:
533 plazatarako deia egitea Irlandan, Erresuma Batuan, Frantzian eta Alemanian 3 asteko egonaldia eta ikastaroak egiteko, 2018ko udan, hurrengo taulan zehazten denaren arabera. Euskal Autonomia Erkidegoaren funts publikoez finantzatzen diren ikastetxeetan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako 3. eta 4. mailetan eta Batxilergoko 1. eta 2. mailetan matrikulatutako ikasleentzat dira plaza horiek.

Herrialdea eta Hizkuntza

1.tartea

2.tartea

PLAZAK GUZTIRA

DBH

BATX

DBH

BATX

1- Ingelesa Irlandan

2- Ingelesa Erresuma Batuan

3- Frantsesa Frantzian

4- Alemana Alemanian

PLAZAK GUZTIRA

+ 2017/18 ikasturteari dagokion deialdeia.

Kontutan izan beharreko datak:

• EHAA argitaratzea: 2017ko urriaren 23a
  • Aurre-eskabidea betetzea: 2017ko urriaren 24tik azaroaren 23ra
  • Aurre-eskabideak aurkeztea: ikastetxean, azaroaren 24an, idazkaritza-ordutegia amaitu baino lehen